دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

سجده شکر سجده شکر سجده شکر سجده شکر سجده شکر سجده شکر سجده شکر سجده شکر

 

 سجده شکر

از حضرت امام صادق(ع) روایت است که مؤمنی که از برای خدا سجده کند برای شکر نعمتی

در غیر نماز، حقتعالی برای او ده حسنه بنویسد و ده سیئه محو کند و ده درجه در بهشت بلند

گرداند . نیز از آنحضرت منقول است که نزدیکترین احوال بنده به خدا در حالتی است که در

سجده شکر باشد و گریان . و در حدیث دیگر فرمود که سجده شکر واجب است بر هر مسلمانی

که با آن نماز خود را تمام کند که خوشنود میگرداند به آن پروردگار خود را و ملائکه را از

خود به عجب می آورد . هرگاه که بنده نماز کند و بعد از آن سجده شکر کند پروردگار عالمیان

حجاب را از میان بنده و فرشتگان بگشاید پس فرماید ای ملائکه من نظر کنید به بنده من که ادا

کرد فرض مرا و تمام کرد عهد مرا ، پس سجده کرد نزد من برای شکر آنچه من بر او انعام

کرده ام . ای ملائکه من او را چه میباید داد ؟ گویند پروردگارا رحمت تو . پس فرماید دیگر

چه باید داد ؟ گویند پروردگارا بهشتت را . باز فرماید دیگر چه باید داد ؟ گویند کفایت مهمات

و بر آوردن حاجات او . پس حقتعالی مکرر سئوال نماید و ملائکه گویند دیگر ما چیزی نمیدانیم.

آنگاه خداوند کریم فرماید که من او را شکر کنم چنانچه او مرا شکر کرد و اقبال کنم بسوی او

به فضل و ، رحمت عظیم خود را در قیامت به او بنمایم .