دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

چگونه یک نماز خوب بخوانیم چگونه یک نماز خوب بخوانیم چگونه یک نماز خوب بخوانیم چگونه یک نماز خوب بخوانیم

 

 به نام خدای بخشنده و بزرگ

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

این سخنرانی ها که در پنج قسمت هست و از حاج اقا پناهیان هست رو حتما گوش بدید

هر کس گوش کنه با دقت و عمل کنه کلی زندگیش تغییر می کنه و نمازهاش میشه نماز خوب

و حتی کسانی که می خوان سیر وسلوک بکنن این سخنرانی رو گوش کنن و اون هایی که گرفتاری

و مشکل هم دارند گوش بدن و نمازشون خوب بشه دیگه مشکل نخواهند داشت . من که خودم گوش

دادم و فکر کردم و تصمیم به عمل به اون ها گرفتم . وظیفه دیدم که این سخنرانی رو براتون بزارم

و هر کس هم عمل کرد و تصمیم مردانه علی وار گرفت ما رو هم دعا کنه و  برای حاج اقا پناهیان هم

دعا کنه . فقط حیف که این چند سخنرانی کامل نشد و در ۵ قسمت تموم میشه . من که دسترسی

به حاج اقا پناهیان ندارم ولی هر کی ایشون رو دید و یا اگر ایشون این وبلاگ رو مطالعه کردن خواهش

می کنم این بحث نماز رو تکمیل کنن و تا اخرش برن و همه مراحل نماز تا نماز عاشقانه رو بگن

هر کی هم وقت نداره بریزه رو موبایلش و تو مترو و اتوبوس و یا هر وقت وقت پیدا کرد گوش کنه و

۵ ساعت وقت می بره ولی ادم سازه و  یک گام بزرگ انسان رو به جلو می بره . اقا من تضمین

می کنم ضرر نمی کنید و کیمیای سعادتی هست که باید ادم ماهی  یک بار گوش کنه  . من ۲

سال هست این همه دعا و ذکر  نوشتم تو این وبلاگ ولی به نظر من این مطلب بهترین مطلبی

هست که براتون می زارم . چون بحث این سخنرانی در مورد نماز هست و نماز اولین و اساسی

ترین دعا و ذکر در دین هست که واجب هست و هر کس نمازش درست بشه حاجاتش که براورده

می شه که هیچ به هر چی بخواد و به هر جا که بخواد می رسه .قبول نداری امتحان کن البته یادت

باشه  فرصت کمه و عجل هم معلوم نیست که کی میاد سراغت . پس زودتر عمل کن . یا علی

التماس دعا

خدانگهدار