دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

پاسخ به سوالات دوستان پاسخ به سوالات دوستان پاسخ به سوالات دوستان پاسخ به سوالات دوستان

پاسخ به سوالات دوستان :

 

پاسخ سوال خانم یا آقای منصف به ایمیلشون فرستاده شد

 

پاسخ سوال خانم دریا :

اول اینکه دستور نوشتن سوره یوسف برای کار پیدا کردن رو خودتون باید بنویسید و نه کس دیگه ای .

و دیگر شرایط اون رو هم ازجمله پاک و مطهر بودن وغسل کردن و وضو گرفتن و رو به قبله نوشتن

و هم چنین زمان آن رو به علاوه اینکه در جایی هم که قرار می دید نباید پشت سرتون رو نگاه کنید

اما این دستور رو من خودم هم امتحان کردم و نتیجه نداد و این دستور رو هم نمیشه گفت صحیح

هست یا نیست چون ما انجام دادیم و نتیجه نگرفتیم . ولی در کل نمی شه صد در صد به نتیجه

این دستور مطمین بود . اما من هم خودم پارتی ندارم و خیلی های دیگه هم پارتی ندارن

ولی واقعا باید فقط به خدا متوکل بود و صبر کرد . شما هم رزق وروزی در نزد خدا دارید و نباید

نگران باشید . به هر شکل فعلا مقدر هست کاری نداشته باشید ولی این دلیل نمیشه

همیشه بیکار باشید . پس شما خودتون رو با دیگران مقایسه نکنید و در پی کار هم باشید

الحمد الله شما گفتید که مدرک خوبی دارید پس خیلی ها هستن که مدارک خوبی هم ندارن

و یا مدرک دارن و کار براشون فراهم نیست . پس اینجا هم یک امتیاز جلو هستید .

من والله ذکر خاصی بلد نیستم برای کار پیدا کردن ولی می گم شما از دعاهایی که برای گرفتن

حاجت هست استفاده کنید و هم چنین نذری هم بکنید مثلا بگید اگر رفتم سر کار با حقوقم

یک نذری می دم یا به جایی کمک مالی می کنم و یا هر نذر معنوی یا مادی دیگه ای که درتوانتون

هست . خلاصه ناامید نباشید و این رو بدونید که خیلی ها مشکل کار دارن و یا حتی مدارک بهتری

دارن ولی بازم بیکار هستن . یک نکته دیگه شما با این مدرکتون سعی کنید کارهایی غیر از تخصص

خودتون هم که شد انجام بدید و به دنبال انجام کار تخصصی خودتون هم نباشید و فعلا کاری بدست

بیارید تا  انشاء الله در آینده به کار تخصصی خودتون بپردازید .

خلاصه ببخشید که من کار خاصی نتونستم برای شما بکنم