دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

پاسخ سوال دو تا از عزیزان پاسخ سوال دو تا از عزیزان پاسخ سوال دو تا از عزیزان

 

پاسخ سوال دو تا از عزیزان :

دو تا خانم گرامی در مورد اینکه خواستگار سراغشون مییاد ولی گره در کارشون می یوفته و یا

تا عقد هم پیش می رن ولی نمیشه یه توضیح کوچیک بدم .

یکی از خواهران هم گفته بود در آینه دیدن که کسی بخت ایشون رو بستن . اول یه توضیح کلی بدم

که درسته سحر و بستن بخت وجو داره و البته یک سری افراد مریض و  روانی از این کارها می کنن

ولی باید توجه داشت که بهتره ادم فکرش رو مشغول اینکه کسی من رو سحر کرده باشه نکنه .

چون من و شما و دیگران افراد عادی هستیم و احتمال اینکه سحر بشیم خیلی کمه . البته دعانویسها

هر موقع پیششون برید بدون ردخور می گن شما سحر شدید . چون اگه این رو نگن دیگه کاری بلد

نیستن بکنن و بازارشون کساد میشه . من خودم دعا نویس نیستم و فقط راوی این دعاها از کتاب های

ادعیه هستم . اما به نظر من بهتره ادم این جور مشکلات و گره ها رو بیشتر به قسمتش ربط بده

تا سحر و جادو . چون یه موقع ادم می بینه که واقعا صلاحش نیست که مثلا در ۲۳ سالگی ازدواج کنه

ولی مثلا در ۴۰ سالگی یه ازدواج موفق می کنه . در ازدواج هم اصل مهم درست ازدواج کردن هست

نه زمان اون . در همین جامعه امروز ما سالیانه چندین هزار ازدواج صورت می گیره و تا پایان همون سال

چندین هزار طلاق صورت می گیره . پس ما مثل کارخونه ای هستیم که فقط جنس تولید می کنیم و

اصلا کاری به کیفیت اجناس تولیدیمون نداریم . اجناس تولیدی ما ازدواج هست و باید به کیفیت ان

یعنی دوام و درست بون اون خیلی خیلی بیشتر از کمیتش توجه داشته باشیم . اگر سالیانه سالی

۱۰۰۰ ازدواج موفق و صحیح تو جامعه ما صورت می گرفت خیلی بهتر بود که هزاران ازدواج غلط صورت

بگیره  و اخرش هم به طلاق کشیده می شه . پس من به شما دو خواهر عزیز توصیه می کنم ناراحت

نباشید و اصلا به حرف مردم هم کاری نداشته باشید که مثلا بیان بهتون بگن چرا مجردی هنوز ؟ بزارید

اینقدر بگن تا خسته شن . ولی مهم خود شما هستید .