دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

اسم اعظم دیگری از امام سجاد علیه السلام اسم اعظم دیگری از امام سجاد علیه السلام اسم اعظم دیگری از امام سجاد علیه السلام

زید پسر حضرت سجاد علیه السلام نقل می کند که حضرتش فرمود من به مدت بیست سال از خداوند طلب کردم

که اسم اعظم را به من بیاموزد . شبی چشمانم به خواب رفت و جدم رسول خدا صل الله علیه و آله را در خواب

دیدم . حضرتش فرمود : ای پسرم از خدا چه درخواست می کنی ؟ گفتم یا جداه اسم اعظم را . حضرتش فرمود:

یَا اللَّهُ‏ یَا اللَّهُ‏ یَا اللَّهُ‏ وَحْدَکَ‏ لَا شَرِیکَ‏ لَکَ‏ أَنْتَ‏ الْمَنَّانُ بَدِیعُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ ذُو الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ وَ ذوا ذُو الْأَسْمَاءِ

الْعِظَامِ وَ ذُو الْعِزِّ الَّذِی لَا یُرَامُ وَ إِلهُکُمْ إِلهٌ واحِدٌ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ الرَّحْمنُ الرَّحِیمُ‏ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِین

 

بعد از آن هر چه می خواهی در خواست کن . حضرت سجاد علیه السلام می فرماید  : قسم به آن کسی که

محمد را مبعوث کرد من عمل کردم و تجربه نمودم و دعاهایم مستجاب شد . زید می گوید : من نیز تجربه

کردم عیسی پسر زید نیز می گوید : من نیز تجربه کرده ام احمد پسر عیسی نیز می گوید : من نیز تجربه

کرده ام و مطلب همان است که گفته اند .

 

 

 

منبع :بحارالانوار ج ۹۳  ص ۲۲۷ و ۲۲۸