دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

دعا اذکار خاص نماز ختم قرآن مجرب سوره آیه ذکر صلوات ادعیه حاجت توسل روزه نفرین - اللهم صل علی محمد و آله بعدد ما احاط به علمک

دعا اذکار نماز مجرب دعاهای خاص ارتباط با خدا - دانلود سخنرانی رائفی پور حسن عباسی ازغدی قرائتی قرآن ( نرم افزار قرائت ترتیل ) - سخنرانی ( مصباح یزدی ، پناهیان ، دکتر حسن عباسی ، رائفی پور ، قرائتی ، عالی ، بها الدینی ، خاتمی ، بهجت ،رسایی مداحی محمود کریمی

نماز عبد الرحیم قصیر نماز عبد الرحیم قصیر نماز عبد الرحیم قصیر نماز عبد الرحیم قصیر نماز عبد الرحیم قصیر نماز عبد الرحیم قصیر

عبد الرحیم قصیر خدمت امام صادق علیه السلام رسید و گفت : من دعایی اختراع کرده ام ! حضرت فرمود :

اختراعت را رها کن . هنگامی که مشکلی برای تو پیش آمد به رسول الله صل الله علیه و آله پناه ببر و دو رکعت

نماز بخوان و ثواب آن را به رسول الله هدیه کن . گفتم : چگونه انجام دهم ؟ حضرت فرمود غسل می کنی و دو

رکعت نماز مانند نمازهای واجب می خوانی و هنگامی که از نماز فارغ شدی بگو :

اللَّهُمَّ أَنْتَ‏ السَّلَامُ‏ وَ مِنْکَ‏ السَّلَامُ‏ وَ إِلَیْکَ‏ یَرْجِعُ السَّلَامُ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ بَلِّغْ رُوحَ مُحَمَّدٍ مِنِّی

السَّلَامَ وَ أَرْوَاحَ الْأَئِمَّةِ الصَّادِقِینَ سَلَامِی وَ ارْدُدْ عَلَیَّ مِنْهُمُ السَّلَامَ وَ السَّلَامُ عَلَیْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ اللَّهُمَّ

إِنَّ هَاتَیْنِ‏ الرَّکْعَتَیْنِ هَدِیَّةٌ مِنِّی إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ص فَأَثِبْنِی عَلَیْهِمَا مَا أَمَّلْتُ وَ رَجَوْتُ فِیکَ وَ فِی رَسُولِکَ یَا وَلِیَّ

الْمُؤْمِنِین‏

سپس به سجده رفته و در سجده 40 مرتبه می گویی :

یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا حَیُّ لَا یَمُوتُ یَا حَیُّ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِین

سپس طرف چپ صورت را بر سجده گذاشته و همین ذکر را 40 مرتبه می گویی و همین عمل را بعد از گذاشتن

راست صورت بر سجده انجام می دهی سر را از سجده بلند کرده و دست ها را بلند کن و 40 مرتبه دیگر نیز

بگو .

سپس دست ها را به سوی گردن برده و انگشت اشاره را حرکت داده و 40 مرتبه نیز تکرار کن. سپس ریش خود

را با دست چپ بگیر و گریه کن یا خود را به حالت گریه در آورده و بگو :

یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اللَّهِ أَشْکُو إِلَى اللَّهِ وَ إِلَیْکَ حَاجَتِی وَ أَشْکُو إِلَى أَهْلِ بَیْتِکَ الرَّاشِدِینَ حَاجَتِی وَ بِکُمْ أَتَوَجَّهُ إِلَى

اللَّهِ فِی حَاجَتِی

سپس به سجده رفته و بگو : یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ  تا آنکه نقس تو قطع شود . سپس بگو :

صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی  و حاجت خود را ذکر کن . من از جانب خداوند ضامن هستم که از جای

خویش بلند نشود مگر آنکه حاجتش برآورده گردد .

 

منبع : بحارالانوار ج 99 ص  230  و

دعایی برای مستجاب شدن حاجات دعایی برای مستجاب شدن حاجات دعایی برای مستجاب شدن حاجات دعایی برای مستجاب شدن حاجات

سید بن طاووس از اویس قرنی و او از حضرت امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و آن حضرت از رسول

خدا صل الله علیه و آله روایت کرده که فرمودند : هیچ بنده ای نیست که این دعا را بخواند مگر آنکه حق تعالی

دعایش را مستجاب فرماید و چند مرتبه پیغمبر اکرم قسم یاد کردند که اگر این دعا را بر آب جاری بخوانند بایستد و

اگر مردی به نهایت گرسنگی وتشنگی رسد و راهی نداشته باشد چون این دعا را بخواند حق تعالی او را طعام

رساند و سیراب کند و اگر بر کوهی خوانند که از جا کنده شود کنده می شود و اگر بر زنی بخوانند که مشکل زاید

وضع حملش آسان شود و اگر مردی در وسط شهری خانه داشته باشد و آن شهر آتش بگیرد چون این دعا را

بخواند خانه اش محفوظ بماند و اگر کسی چهل شب جمعه این دعا را بخواند خدا تمام گناهان او را که میان

او و آدمیان است بیامرزد و نمی خواند آن را مهموم یا مغمومی مگر آنکه حق تعالی فرج به او عطا می فرماید

و نمی خواند آن را کسی بر پادشاه ظالمی مگر آنکه دعایش را مستجاب فرماید . سید بن طاووس فرموده

شرح این دعا بسیار بود به این قدر اکتفا کردیم و دعا این است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‏ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ وَ لَا أَسْأَلُ‏ غَیْرَکَ‏ وَ أَرْغَبُ‏ إِلَیْکَ وَ لَا أَرْغَبُ إِلَى غَیْرِکَ أَسْأَلُکَ یَا أَمَانَ

الْخَائِفِینَ وَ جَارَ الْمُسْتَجِیرِینَ أَنْتَ الْفَتَّاحُ ذُو الْخَیْرَاتِ مُقِیلُ الْعَثَرَاتِ مَاحِی السَّیِّئَاتِ وَ کَاتِبُ الْحَسَنَاتِ وَ رَافِعُ ا

لدَّرَجَاتِ أَسْأَلُکَ بِأَفْضَلِ الْمَسَائِلِ کُلِّهَا وَ أَنْجَحِهَا الَّتِی لَا یَنْبَغِی لِلْعِبَادِ أَنْ یَسْأَلُوکَ إِلَّا بِهَا یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ وَ

بِأَسْمَائِکَ الْحُسْنَى وَ أَمْثَالِکَ الْعُلْیَا وَ نِعَمِکَ الَّتِی لَا تُحْصَى وَ بِأَکْرَمِ أَسْمَائِکَ عَلَیْکَ وَ أَحَبِّهَا إِلَیْکَ وَ أَشْرَفِهَا عِنْدَکَ

 مَنْزِلَةً وَ أَقْرَبِهَا مِنْکَ وَسِیلَةً وَ أَجْزَلِهَا مَبْلَغاً وَ أَسْرَعِهَا مِنْکَ إِجَابَةً وَ بِاسْمِکَ الْمَخْزُونِ الْجَلِیلِ الْأَجَلِّ الْعَظِیمِ الَّذِی

 تُحِبُّهُ وَ تَرْضَاهُ وَ تَرْضَى عَنْ مَنْ دَعَاکَ بِهِ فَاسْتَجَبْتَ دُعَاءَهُ وَ حَقٌّ عَلَیْکَ أَلَّا تَحْرِمَ سَائِلَکَ وَ بِکُلِّ اسْمٍ هُوَ لَکَ فِی

التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِیلِ وَ الزَّبُورِ وَ الْفُرْقَانِ وَ بِکُلِّ اسْمٍ هُوَ لَکَ عَلَّمْتَهُ أَحَداً مِنْ خَلْقِکَ أَوْ لَمْ تُعْلِمْهُ أَحَداً وَ بِکُلِّ اسْمٍ دَعَاکَ

بِهِ حَمَلَةُ عَرْشِکَ وَ مَلَائِکَتُکَ وَ أَصْفِیَاؤُکَ مِنْ خَلْقِکَ وَ بِحَقِّ السَّائِلِینَ لَکَ وَ الرَّاغِبِینَ إِلَیْکَ وَ الْمُتَعَوِّذِینَ بِکَ وَ

الْمُتَضَرِّعِینَ لَدَیْکَ وَ بِحَقِّ کُلِّ عَبْدٍ مُتَعَبِّدٍ لَکَ فِی بَرٍّ أَوْ بَحْرٍ أَوْ سَهْلٍ أَوْ جَبَلٍ أَدْعُوکَ دُعَاءَ مَنْ قَدِ اشْتَدَّتْ فَاقَتُهُ وَ

عَظُمَ جُرْمُهُ وَ أَشْرَفَ عَلَى الْهَلَکَةِ وَ ضَعُفَتْ قُوَّتُهُ وَ مَنْ لَا یَثِقُ بِشَیْ‏ءٍ مِنْ عَمَلِهِ وَ لَا یَجِدُ لِذَنْبِهِ غَافِراً غَیْرَکَ وَ

 لَا لِسَعْیِهِ [لِسَغْبِهِ‏] سِوَاکَ هَرَبْتُ مِنْکَ إِلَیْکَ مُعْتَرِفاً غَیْرَ مُسْتَنْکِفٍ وَ لَا مُسْتَکْبِرٍ عَنْ عِبَادَتِکَ یَا أُنْسَ کُلِّ فَقِیرٍ

مُسْتَجِیرٍ أَسْأَلُکَ بِأَنَّکَ أَنْتَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ الْحَنَّانُ الْمَنَّانُ- بَدِیعُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ‏ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرامِ‏- عالِمُ

 الْغَیْبِ وَ الشَّهادَةِ ... الرَّحْمنُ الرَّحِیمُ‏ أَنْتَ الرَّبُّ وَ أَنَا الْعَبْدُ وَ أَنْتَ الْمَالِکُ وَ أَنَا الْمَمْلُوکُ وَ أَنْتَ الْعَزِیزُ وَ أَنَا الذَّلِیلُ

وَ أَنْتَ الْغَنِیُّ وَ أَنَا الْفَقِیرُ وَ أَنْتَ الْحَیُّ وَ أَنَا الْمَیِّتُ وَ أَنْتَ الْبَاقِی وَ أَنَا الْفَانِی وَ أَنْتَ الْمُحْسِنُ وَ أَنَا الْمُسِی‏ءُ وَ أَنْتَ

الْغَفُورُ وَ أَنَا الْمُذْنِبُ وَ أَنْتَ الرَّحِیمُ وَ أَنَا الْخَاطِی وَ أَنْتَ الْخَالِقُ وَ أَنَا الْمَخْلُوقُ وَ أَنْتَ الْقَوِیُّ وَ أَنَا الضَّعِیفُ وَ أَنْتَ

الْمُعْطِی وَ أَنَا السَّائِلُ وَ أَنْتَ الْأَمِینُ وَ أَنَا الْخَائِفُ وَ أَنْتَ الرَّازِقُ وَ أَنَا الْمَرْزُوقُ وَ أَنْتَ أَحَقُّ مَنْ شَکَوْتُ إِلَیْهِ وَ

اسْتَغَثْتُ بِهِ وَ رَجَوْتُهُ لِأَنَّکَ کَمْ مِنْ مُذْنِبٍ قَدْ غَفَرْتَ لَهُ وَ کَمْ مِنْ مُسِی‏ءٍ قَدْ تَجَاوَزْتَ عَنْهُ فَاغْفِرْ لِی وَ تَجَاوَزْ عَنِّی

 وَ ارْحَمْنِی وَ عَافِنِی مِمَّا نَزَلَ بِی وَ لَا تَفْضَحْنِی بِمَا جَنَیْتُهُ عَلَى نَفْسِی وَ خُذْ بِیَدِی وَ بِیَدِ وَالِدِی وَ وُلْدِی وَ

 ارْحَمْنَا بِرَحْمَتِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏

منبع : مهج الدعوات ص 136 - صحیفه علویه ص 203 د 117

 

ختم دعای صنمی قریش ختم دعای صنمی قریش ختم دعای صنمی قریش ختم دعای صنمی قریش ختم دعای صنمی قریش

برای مطالب و حوائج مشروعه 40 مرتبه خواندن مجرب است و کیفیت آن این است که شنبه 1 مرتبه و یک

شنبه 3 مرتبه و دوشنبه 5 مرتبه و سه شنبه 7 مرتبه و چهار شنبه 7 مرتبه و پنج شنبه 8 مرتبه و جمعه 9

مرتبه که در مجموع 40 مرتبه خواهد شد بخواند .

منبع : منتخب الختوم ص 92

 

اما اصل دعا :

در کتاب بحارالانوارجلد 85 صفحه 240 از مصباح کفعمی نقل شده است که دعای صنمی قریش دعائی عظیم

 الشأن و بلند مرتبه است و ازاسرار مشکله و بهترین اذکار است . عبدالله ابن عبّاس از امیرالمؤمنین علی علیه

السلام نقل کرده است که آن حضرت در قنوت نماز آنرا می خواندند و شبها و روزها و سحرها بر آن مواظبت

داشتند و بعضی از علما نوشته اند خواندن این دعا برای بر آمدن حوائج وخواسته ها مجرب است و روایت شده

است که خوانندۀ این دعا مانند کسی است که در رکاب رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در جنگ بدر

 احد و حنین هزار تیر انداخته است .

بسم الله الرّحمن الرّحیم

أللَّهُـمَّ صَـلِّ عَـلی مُـحَمَّـدٍ وَ آلِ مُحَـمَّـدٍ‌ أللَّهُمَّ العَـن صَنَمی قُرَیشٍ وَجِبتَیهَا وَ طاغُـوتَیها وَ إفکَـیها وَابنَـتَیهِمَا اللَّذَینِ

خالَفا أمرَکَ وَ أنکَرا وَحـیَکَ وَ جَـحَدا اِنعـامَکَ وَ عَـصَیا رَسِولَکَ وَ قَـلَّبا دینَکَ وَ حَرَّفا کِتابَکَ وَ عَـطَّلا اَحکامَکَ وَ اَبطَلا

فَـرائِضَکَ وَ اَلحَدا فی آیاتِکَ وَعـادَیا اَولِیائَکَ وَ والَیا أعدائَکَ وَخَرَّبا بِلادِکَ وَأفـسَدا عِبادَکَ. ‌أللَّهُمَّ العَـنهُما وَ انصارَهُما

فَـقَـد أخرَبا بَیتَ الـنـُّبـُوَّةِ وَ رَدَما بابَهُ وَ نَقَـضا سَقـفَهُ وَ اَلحَـقا سَـمـآئَهُ بِأرضِهِ وَ عالِیهُ بِسافِـلِهِ وَ ظاهِرَهُ بِباطِـنِهِ وَ

استَاصَلا اَهلَهُ وَ اَبادا اَنصارَهُ وَ قَتَلا اَطفالَهُ وَ اَخلَیا مِنبَرَهُ مِن وَصِیِّهِ وَ وارِثِه وَ جَحَدا نُبُوَّتَه وَ اَشرَکا بِرَبِّهُما فَعَـظِّم

ذَنبَهُما وَ خَلِّدهُـما فی سَقَرَ وَ ما اَدراکَ ما سَقَـرُ لاتُبقی وَ لاتَذَر. ‌أللَّهُمَّ العَـنهُم بِعَـدَدِ کُلِّ مُنکَرٍ اَتَوهُ وَ حَقٍّ اَخفَـوهُ

وَ مِـنـبَرٍ عَلَوهُ وَ مُؤمِنٍ اَرجَوهُ وَ مُنافِقٍ وَلَّوهُ وَ وَلِِّّیٍ آذَوهُ وَ طَـریدٍ آوَوهُ وَ صادِقٍ طَـرَدُوهُ وَ کافِـرٍ نَصَـرُوهُ وَ اِمامٍ

 قَهَـرُوهُ وَ فَرضٍ غَـیَّرُوهُ وَ اَثَرٍ اَنکَرُوهُ وَ شَرٍّ اَضمَرُوهُ وَ دَمٍ اَراقـُوهُ وَ خَبرٍ بَدَّلُوهُ وَ حُکمٍ قَلَّبوُهُ وَ کُفرٍ اَبدَعُوهُ و کِذبٍ

دَلَّسُوهُ وَ اِرثٍ غَضَبُوهُ وَ فَیءٍ اقتَطَعُوهُ وَ سُحتٍ اَکَلُوهُ وَ خُمسٍ اِستَحَلُّوهُ وَ باطِلٍ اَسَّسُوهُ وَ جَورٍ بَسَطُـوهُ وَ ظُـلمٍ

نَشَـرُوهُ وَ وَعدٍ اَخلَفُـوهُ وَ عَهـدٍ نَـقَضُوهُ وَ حَـلالٍ حَرَّمُوهُ وَ حَرامٍ حَلُّلُوهُ وَ نِـفاقٍ اَسَرُّوهُ وَ غَـدرٍ اَضمَرُوهُ وَ بَطنٍ فَتَقُوهُ وَ

ضِلعٍ کَسَّروُهُ وَ صَکٍّ مَزَّقُوهُ وَ جَنینٍ اَسقَطُوهُ وَ شَملٍ بَدَّدُوهُ وَ ذَلیلٍ اَعَزُّوهُ وَ عَـزیزٍ اَذَلُّوهُ وَ حَقٍّ مَنَعُوهُ وَ اِمامٍ خالَفُوهُ ،

 أللّهُمَّ العَنهُما بِکُلِّ آیَةٍ حَرَّفُوها وَ فَریضَةٍ تَرَکُوها وَ سُنَّةٍ غَیَّرُوها وَ اَحکامٍ عَطَّلُوها وَ اَرحامٍ قَطَعُوها وَ شَهـاداتٍ

کَتَمُـوها وَ وَصِـیَّةٍ ضَیَّعُوها وَ اَیمانٍ نَکَثُوها وَ دَعـوَی اَبطَــلُوها وَ بَیِّنَةٍ أنکَرُوها وَ حـیـلَةٍ اَحـدَثـُوها وَ خِـیانَةٍ اَورَدُوها وَ

عَـقـَبَةٍ ارتَـقُـوهـا وَ دِبابٍ دَحرَجُوها وَ اَزیافٍ لَزِمُوها و اَمانَةٍ خانُوها. أللّهُمَّ العَنهُما فی مَکنُونِ السِّرِ وَ ظاهِرِ العَلانِیَةِ

 لَعناً کَثیراً دآئِباً اَبَـداً دائِماً سَرمَـداً لاانقِـطاعَ لِاَمَـدِهِ وَ لا نَـفـادَ لِعَدَدِهِ یَغدُو اَوَّلُهُ وَ لا یـَرُوحُ آخِـرُهُ لَهُم وَ لِاَعـوانِهِم وَ

اَنصارِهِم وَ مُحِبّیهُم وَ مُوالیهِم وَ المُسَّلِمینَ لَهُـم وَ المـآئِلـینَ إلَـیهِـم وَ النَّـاهِـضـیـنَ بِـاَجـنَتِـهِـم وَ الـمُــقـتـَدیـنَ

بِکَـلامـِهـِـم وَ الـمُصـَدِّقینَ بِاَحکامَهُم. سپس چـهـار مـرتـبـه بگو: اَللّهُمَّ عَذِّبهُم عَذاباً یَستَغیثُ مِنهُ اَهلُ النّارِ آمینَ

رَبَّ العالَمینَ.


خداوندا درود بفرست بر محمّد و آل محمّد(صلی الله علیه وآله وسلم) خداوندا لعـنت کن دو بـت قریشی

 (ابوبکر و عمر) را و دو افسونگر آنها را، و دو تجاوزگر آنها را، و دو دروغگوی آنها را، و دو دختران آنها (عایشه و

حفصه) را لعنت کن، آن دو نفری که فرمانت را زیر پا نـهادند، و وحی تو را نپـذیـرفتند، و نعـمتهایت

(ولایت و امامت) را نپذیرفته و انکار کردند، و نافرمانی پیامبرت را کردند، و دینت را واژگون و کتابت را دگرگون و

احکامت را تعطیل کردند، و واجباتت را به تباهی کشیدند، و به آیاتت ستیزه کردند، و دشمنی کردند با

دوستانت و دوستی کردنـد با دشمنانت، و شهرهـای تو را ویران ساختند، و بـندگانت را تباه کردند، خدایا لعنت

 کن آن دو و نیز پیروانشان را، آندو ویران ساختند خانه وحی را، و درب آن را بستند، و سقف آنرا شکسته، و

 آسمان و زمین و فرا و نشیب و درون و برونش را بهم پیوسته و بنیاد اهلش را بر انداخته و یاورانش را به

 درماندگی انداختند، و کودکانـش را کشته، و منبر نبوت را از وصیّ نبی و وارث پـیـامبر، تـهی کردند، و انـکـار

نبوتش کردند، و به خدایشان در دل تخم شرک کاشتند. پس خدایا گناه آن دو را بزرگ شمار و برای همیشه در

جهنم سقر (طبقه زیرین) جایشان بده، جهنمی که بندگان نمی توانند شدت عذابش را درک کنند، جهنمی

که نه چیزی را باقی میگذارد و نه رها میسازد، خدایا آن دو و پیروانشان را به عـدد هـر کار نـاروایی که انجام

دادند لـعنـت کن، و به عدد هر حقیقتی که مخفی داشتند، و بر هر منبری که به ظلـم بر آن بالا رفتند، و بر هر

منافقی که سرپرست شدند، و هر مـؤمن و شیعه ای که تبعیدش کردند، و هر پیرو ولایتی را که اذیت کردند،

و هر رانده ای که در پناه خود آورده، و هر راستـگویی که راندند، و هر کـافری که یـاری کردنـد، و هـر امام بر

حقی که مقهورش کردند، هر واجبی که آن را تـغیـیر دادند، و هـر آیه ای که انکـار کردنـد، و هـر بدی که در

دل نهان داشتند، و هر خونی که به ناحق ریختند، و هر حدیثی که آن را عوض کردند، و هر حکمی که واژگون

ساختند و هر کفری که بدعت گذاشتند، و هر دروغی که نیرنگ بازانه راست نمودند، و هر میراثی که آشکارا

بر آن دست یافتند، و هر غنیمتی که به ناحقّ ملک خود ساختند و هر مال حرامی که خوردند، و هـر خمسی

که برای غـیر اهـلش حـلال شمردند، و هر خلاف واقعی که اساس آن را نهادند، و هر ستمی که گسترش

دادند، و هر ظلمی که پراکندند، و وعده هایی که بدان وفا نکردند، و هر پیمانی که شکستند، و حلال هایی که

 تحریم نمودند، و حرام هایی که حـلال کردند، و هر نفاقی که در دل پنهان داشتند، و هر کیدی که پنهان

داشتند و هر پهـلویی که شکستند، و هر سندی که آن را دریدند، و هر جـنـینی که سبب سقط آن شدند،

و هر اجتماعی که پـراکندند، و هر خواری که عـزت بخـشیـدند، و هر عـزیـزی که خوارش کردند، و هر حـقی

 کـه از صـاحبانش باز داشتند، و هر امامی که مخالـفـتش کردند، خدایا لـعـنـت کن آنان را به عـدد هـر آیه ای

که آن را تغییر دادند، و هر واجبی که آن را ترک کردند و هـر سنتی که تغیـیرش دادند،، و احکامی که تعطیل

 کردند، و هر رحمی که قطع کردند، و هر گواهی که کتمان کردند، و هر وصیتی که تباه و هر پیمانی که

شکستند، و هر ادعای حقی که باطل و هر بینه ای که انکار و هر نیرنگی که آن را پرداختند، و هر خیـانـتی

 که وارد دیـن کردند، و هر گردنه ای که بالای آن رفتند (برای کشتن پیامبر صل الله علیه و آله) و هر سنگی که

لغزانیدند، و هر بدعت و تقلبی که همراه داشتند، و هر امانتی که در آن خیانت کردند. خـدایـا لـعنـت کن آن دو

(عـمر و ابوبکر (لعنة الله علیهما) را در پنهان و آشکارا و بر آنها لعنتی فرست زیاد، پیوسته، مدام، بی ابتدا و بی

انتها، لعنتی که زمانـش پایانی ندارد و عددش را انتـهـایی نیست، لـعـنـتی که آغـازش را صـبحی باشد ولی

انجامـش را شبی نباشد، لعنت تو باد بر آنان و یارانـشان و مـدد کـارانشـان و دوسـتـانـشان و مـرتـبطین با

آنان و کسانی که خود را در اختیار آنان گذاشته اند و به آنان مـایـلنـد و به آن دل بسته اند، و به بالهای آنها

از زمین برخاسته اند، و پـیـروی کـردنـد از سخـنـان آنان، و قــضـاوت هــای بـاطـل آنـان را تـصـدیق نـمـودند.

سپس چـهـار مـرتـبـه بگو: خداوندا عذاب فرما آنانرا، عذابی که استغاثه و فریاد اهل آتش از آن عذاب بلندست

 آمین رب العالمین.

 

 

برای قضای حوائج برای قضای حوائج برای قضای حوائج برای قضای حوائج برای قضای حوائج برای قضای حوائج برای قضای حوائج

برای رسیدن به حاجات شرعیه وضو یا غسل کرده و لباس طاهر بپوشد و در مکانی خلوت نشسته و دو گودال

نزدیک به هم بکند . سپس 366 قطعه سنگ کوچک را جمع کرده و در یکی از آن دو گودال بریزد . روی به قبله

نشسته و بر هر یک از آن سنگ ها یک مرتبه بگوید : اللَّهُمَ‏ الْعَنِ‏ الْجِبْتَ‏ وَ الطَّاغُوتَ و بدمد و سپس به گودال دیگر

بریزد تا آن که تمام سنگ ها به گودال دیگر منتقل شود . بعد از آن بلند شود   و دو رکعت نماز بخواند . در رکعت

اول بعد از حمد یک مرتبه سوره قل یا ایها الکافرون و در رکعت دوم بعد از حمد سوره قل هو الله را بخواند . بعد از

اتمام نماز ده مرتبه بگوید : اللَّهُمَ‏ صَلِ‏ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ‏ مُحَمَّدٍ ٍ وَ عَجِّلْ‏ فَرَجَهُمْ‏ وَ أَهْلِک ُ أَعْدَائِهِمْ‏ أَجْمَعِینَ‏

بعد ده مرتبه بگوید :

سُبْحانَ‏ اللَّهِ‏ وَ الْحَمْدُلِلَّهِ‏ وَ لا الهَ الّااللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ وَ لَا حَوْلَ‏ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ‏ الْعَلِیِ‏ الْعَظِیمِ‏

بعد ده مرتبه بگوید : یَا غِیَاثَ‏ الْمُسْتَغِیثِینَ‏ أَغِثْنِی‏  این ختم از مجربات است و رمز و رازی دارد که اهلش

می دانند

 

منبع : گلهای ارغوان ج 1 ص 187